Według Rockpapershotgun, rosyjska pierwszoosobowa strzelanka z elementami RPG Atomic Heart nie wspiera ray tracingu w momencie premiery.
Zauważyłem brak opcji ray tracingu w wersji przeglądowej, którą otrzymaliśmy w zeszłym tygodniu i skontaktowałem się z deweloperami, aby sprawdzić, czy coś przeoczyłem, czy też funkcja ta powinna zostać dodana w aktualizacji. Mundfish potwierdził, że brak ray tracingu nie jest błędem i że “deweloperzy rozważą wdrożenie tej funkcji po premierze”.
Redaktor Rockpapershotgun James Archer

Wcześniej założyciel Mundfish i szef zespołu deweloperskiego Atomic Heart Robert Bagratuni powiedział Wccftechowi, że wersje konsolowe nie będą wspierać ray tracingu w momencie premiery. Powinien on być jednak obecny w wersji PC. Przynajmniej żaden z deweloperów nie wspomniał o jakichkolwiek ograniczeniach.
Podsumowując, sprzedaż Atomic Heart rozpoczęła się dzisiaj, a gra otrzymała mieszane recenzje w mediach.