Deweloperzy z polskiego studia CD Projekt poinformowali o wydaniu pierwszej łatki do niextgenowej wersji Wiedźmin 3: Wild Hunt na PC.
Przypomnijmy, że po aktualizacji do wersji 4.00 użytkownicy zaczęli masowo narzekać na słabą wydajność (nawet na RTX serii 4000). Crashe, “zacinające się” obrazy i błędy. CD Projekt RED obiecał, że to uporządkuje.
Debiutujący dziś, 19 grudnia, patch ma za zadanie poprawić ogólną stabilność i wydajność gry Wiedźmin 3: Wild Hunt na PC. Jak również naprawienie błędu z nakładkami GOG i Steam.
Sądząc po wstępnych opiniach, łatka nie pomogła wszystkim. Niektórzy do dziś mają problemy z overlayem, raytracingiem, crashami i spowolnieniami. Aktualizacja ma rozmiar około 2GB.
Ulepszona wersja Wiedźmina 3 została wydana 14 grudnia na PC (Steam, GOG), PS5, Xbox Series X i S, a wraz z dzisiejszą łatką trafiła do EA App. Oprócz nowości graficznych i gameplayowych, w aktualizacji dodano szereg referencji.