Cycle to nowe centrum zarządzania produktami, które skupia wszystkie opinie klientów

Wiadomości

Poznać Cyklfrancuski startup budujący narzędzie do współpracy dla menedżerów produktu, w którym mogą zbierać dane z różnych narzędzi, pracować nad kolejnymi iteracjami produktu i zamykać pętlę informacji zwrotnej z najbardziej zaangażowanymi klientami.

Firma zebrała łącznie 6 milionów dolarów w dwóch rundach finansowania, w tym w ostatniej rundzie finansowania prowadzonej przez Odważny start który został zamknięty pod koniec zeszłego roku. Startup jest wspierany przez eZałożyciele, europejskie studio startupowe skupione na produktach SaaS. Base Case, The 20VC Fund, SV Angel, BoxGroup, Hummingbird Ventures i 60 aniołów również zainwestowało w spółkę — to długa lista inwestorów*.

Podobnie jak wiele produktów typu oprogramowanie jako usługa, Cycle działa najpierw jako pojedyncze źródło prawdy. Wiele zespołów produktowych w dużym stopniu polega na produktach takich jak Confluence, Notion czy Dokumenty Google. Muszą jednak również sprawdzić problemy z GitHub, komunikaty interkomu i nie tylko.

„Problem, który próbujemy rozwiązać, jest problemem, z którym boryka się każdy menedżer produktu. Informacje o produktach są rozproszone po wielu różnych produktach” – powiedział mi założyciel i dyrektor generalny Cycle, Mehdi Boudoukhane. „W miarę jak Twoja firma się rozwija, otrzymujesz informacje zwrotne od użytkowników, zespołu ds. sprzedaży, zespołu ds. sukcesu klienta i zespołu ds. marketingu”.

A jednak w większości przypadków zarządzanie produktem staje się czarną skrzynką. Inne zespoły w firmie tak naprawdę nie wiedzą, kiedy coś zostanie wysłane lub — co gorsza — czy ich opinie będą miały wpływ w taki czy inny sposób.

Cycle zbudował integracje z popularnymi produktami startowymi, takimi jak HubSpot, Intercom i Slack. Gdy wszystko znajdzie się w cyklu, zespoły produktowe mogą organizować informacje zwrotne, tak aby wszystko, co dotyczy jednej funkcji, zostało zgrupowane razem.

Następnie menedżerowie produktów używają Cycle do pisania dokumentów wymagań produktowych za pomocą edytora tekstu sformatowanego, który obsługuje osadzanie. Jest to edytor współpracujący z możliwością wzmianki o członkach zespołu.

„Projektanci tworzą wizualizacje, programiści tworzą kody, a menedżerowie produktów tworzą dokumenty” — powiedział Boudoukhane. Pomysł polega na tym, że menedżerowie produktu mogliby spędzać większość dnia w Cycle — menedżerowie produktu korzystający z Cycle spędzają średnio 3 godziny dziennie w produkcie. Menedżerowie produktu nie muszą ręcznie eksportować swoich dokumentów do innych narzędzi, ponieważ Cycle oferuje integrację z Linear, GitHub lub Notion.

Kredyty obrazkowe: Cykl

Najgorsze, co może się zdarzyć, gdy czytasz opinie klientów, którzy zdecydowali się zakończyć z Tobą umowę, to stwierdzenie, że w Twoim produkcie brakuje jakiejś funkcji, mimo że… ta funkcja istnieje. Po prostu o tym nie wiedzieli.

Kiedy więc coś w końcu zostanie wysłane, Cycle pomaga zamknąć pętlę z klientami i współpracownikami. Na przykład zespół sprzedaży otrzyma powiadomienie w HubSpot. „Zespoły sprzedaży mogą wtedy kontaktować się z klientami, którzy rozmawiali o właśnie dostarczonej funkcji” — powiedział Boudoukhane.

Posiadanie jasnej linii komunikacji z klientami to dobry sposób na zapobieganie odejściu i utrzymanie zaangażowania klientów w Twój produkt. Według Boudoukhane niektóre firmy, takie jak Capitaine Train lub Superhuman, były całkiem dobre na tym froncie.

Cykl konkuruje z Płyta produktu lub nawet Jira. Ale dzięki swojemu lekkiemu i opartemu na współpracy podejściu Cycle ma nadzieję, że wszyscy w firmie będą wchodzić w interakcje z jego produktem w taki czy inny sposób, aby przekazywać opinie i wnosić swój wkład, ułatwiając budowanie firmy opartej na produkcie.

* Niektóre osoby, które zainwestowały w Cycle, to Scott Belsky (założyciel Behance), Shreyas Doshi (były kierownik produktu w Stripe), Kelton Lynn (dyrektor ds. zarządzania produktem w Google), Youcef Es-skouri (szef produktu w Dropbox), Omar Pera (kierownik produktu w Meta), David Hoang (wiceprezes ds. projektowania w Webflow), Jonathan Widawski (dyrektor generalny w Maze), Mark Pundsack (były wiceprezes ds. produktów w GitLab), Antoine Martin (założyciel w Zenly), Marie Gassée (była wiceprezes ds. wzrostu w firmie Confluent), Mary Nelson (dyrektor ds. operacyjnych w firmie Aircall), Olivia Teich (była dyrektor produktu w firmie Dropbox), David Apple (były szef ds. Sriram Krishnan (były szef ds. rozwoju w Tinder), Jeremy Le Van (założyciel Sunrise), Brad Menezes (były dyrektor produktu w Datadog), Guy Podjarny (założyciel w Snyk), Nick Candito (współzałożyciel w Flatfile) , Romain David (były kierownik produktu w Uber) i Kyle Parrish (wiceprezes ds. sprzedaży w firmie Figma). Mówiłem ci, że to długa lista.

Podziel się

Od 15 lat poświęcam się nauce i technice. Bardzo interesuję się postępem technologicznym i chcę dzielić się z Wami najnowszymi wiadomościami ze świata technologii, oprogramowania i gier.

Rate author
( 1 assessment, average 5 from 5 )
Innowacja Polska