Franczyza The Crew przyciągnęła 40 mln graczy

Rozrywka

Stefan Belay, dyrektor kreatywny The Crew Motorfest, zgłoszono że widownia franczyzy The Crew spuchła do 40 milionów graczy.

Na pomysł stworzenia własnej gry wyścigowej wpadli twórcy z Ivory Tower 15 lat temu. Dzięki wsparciu m.in. Ubisoft Ten pomysł stał się rzeczywistością.

Pierwsze The Crew zostało wydane w 2014 roku i sprzedało się w ponad 2 milionach egzemplarzy, otrzymując sequel w 2018 roku i kilka rozszerzeń. A jego premiera ma nastąpić już w tym roku. The Crew MotorFest, osadzony w otwartym świecie inspirowanym hawajską wyspą Oahu.

The Crew Motorfest będzie grywalne na obu generacjach PlayStation i Xbox, a także na Amazon Luna i PC.

Podziel się

Twórca oprogramowania i gier na android, Windows i Ios. Mam 12 lat doświadczenia w tych technologiach. Swój wolny czas poświęcam dziennikarstwu, lubię śledzić trendy w świecie technologii, branży gier i tematyki kryptowalutowej, aby być na bieżąco i zachwycać innych wiadomościami

Rate author
( 1 assessment, average 5 from 5 )
Innowacja Polska