Twórcy God of War Ragnarok na Sony PlayStation 4 i PlayStation 5 śledzili ewolucję rebootu z 2018 roku

Twórcy God of War Ragnarok na Sony PlayStation 4 i PlayStation 5 śledzili ewolucję rebootu z 2018 roku Rozrywka

Nadchodzące God of War Ragnarok nie będzie projektem, który przyniesie radykalne zmiany we franczyzie God of War. Zamiast tego ekipa ze studia Santa Monica postanowiła obrać ewolucyjną ścieżkę w stosunku do uznanego rebootu z 2018 roku. Wzięli wszystkie udane pomysły, udoskonalili je i przekształcili w zupełnie nowe doświadczenie fabularne na dużą skalę. Dyrektor gry Eric Williams rozmawiał z GamesRadar na temat procesu rozwoju Ragnarok.

Twórcy God of War Ragnarok na Sony PlayStation 4 i PlayStation 5 śledzili ewolucję rebootu z 2018 roku
Twórcy God of War Ragnarok na Sony PlayStation 4 i PlayStation 5 śledzili ewolucję rebootu z 2018 roku

“Sequele bynajmniej nie zawsze oznaczają kolosalny krok naprzód. Sequele są o poprawkach, o sequelach, zwłaszcza w kontekście opowiadania historii. Stworzenie zupełnie nowej gry, zdolnej do opowiedzenia historii, którą wymyśliliśmy mimochodem, zajęłoby niezliczone godziny. Jeśli podobała ci się [gra z 2018 roku], to wiesz, że nowy projekt jest na niej oparty, ale z bardzo znaczącymi edycjami”

wyjaśnił deweloper.

Kontynuując myśl, Williams zauważył, że nawet tak banalne rzeczy jak dostępne do zebrania skrzynie czy Kruki Odyna zostały w God of War Ragnarok przerobione i zmienione tak, by lepiej wpisywały się w fabułę i strukturę świata gry.

God of War Ragnarok będzie miał swoją światową premierę 9 listopada tylko na konsolach PlayStation 4 i PlayStation 5.

Podziel się
Rate author
( 1 assessment, average 5 from 5 )
Innowacja Polska